Bra Facebook

Jag tycker att Facebook har blivit lite roligare att använda på sistonde och det beror främst på att man har fler intressanta grupper, fansajter och liknande att kunna gå med i. T ex så tycker jag det är roligt med SVT Sport och Fotbollskanalen på Facebook liksom smarta användningsområden som Köp, Sälj eller skänka bort prylar-gruppen här i staden där man kan annonsera. Även om jag kanske är så jättesugen på att fynda den där grabbens begagnade tidningar som i annons två i bilden nedan. (klicka för att se bilden större)

Som jag kanske tidigare har skrivit så vet jag också att många stör sig på folk som uppdaterar sin status ofta då det kanske gäller ointressanta saker som när de tvättar eller så men personligen föredrar jag det framför alla dessa gamla kompisar som jag har som bevisligen är inloggade ibland men aldrig hörs av på något sätt. Inte ens ett töntigt "Gilla" orkar de göra hos någon vad det verkar.


Kommentarer >>
Postat av: ullisar

haha! undrar om Pär fick några napp? femtusen låter rätt dyrt förresten. måste varit en stor kasse?



jag har inte heller nåt emot trivialiteter varken på FB eller annorstädes. det är lite gulligt, för det mesta.

2010-05-12 @ 11:10:28
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0