Filip och Fredriks radioprogram

Det går verkligen att hitta mycket guldkorn på nätet och jag brukar numera när jag har mina sköna ensamluncher i hemmet alltid kika på något avsnitt av den utmärkta talkshowen Schulman Show eller andra program på webb-tv. Nu har Filip och Fredrik kört igång med sitt Pod-radioprogram som man kan ladda hem eller lyssna på via Aftonbladet.

Första programmet var väl sådär men för mig som verkligen gillar när dessa två herrar bara pladdrar på om precis allt möjligt så tänker jag absolut se till att lyssna på alla deras program. I första avsnittet pratar de lite med Niklas Strömstedt om Ulf Lundell-tiden kan jag ju tipsa mina vänner Bodare och Persson om.

Lyssna på det första programmet här >>

Kommentarer >>
Postat av: DD

Nej nej nej, jag kan inte med deras gnälliga röser. Radio eller TV spelar ingen roll. Nejtack!

2010-06-10 @ 10:45:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0