Decenniets bästa tv-serier

Här kommer en liten lista med de tv-serier jag gillade mest de senaste 10 åren. Det är alltså tv-serier som började sändas på 00-talet om någon undrar varför jag t ex har missat The Sopranos eller Seinfeld. Om jag ska välja ut tre st tv-serier som får mig att vilja ligga och sträcktitta många timmar så är det nog de tre översta på listan med Dexter, 24 och Sons of Anarchy!

Någon tv-serie jag har missat tycker ni?

- Dexter
- 24
- Sons of Anarchy
- Entourage
- Lost
- True Blood
- Greys Anatomi
- Californiacation
- Tusenbröder
- Deadwood


Kommentarer >>
Postat av: Anna

Jag håller helt klart med om Dexter, 24 och TrueBlood!!!



2010-01-03 @ 11:36:29
URL: http://levinda.se
Postat av: Lina

Desperate och Criminal minds.

2010-01-04 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0