Ny säsong av 24

Nu när jag blev magsjuk så har jag kikat på några avsnitt av den senaste och åttonde säsongen av 24. Det är ju en av de absolut bästa serier som har gjorts men när man har sett så många säsonger så känns serien inte riktigt lika intressant som förr då jag alla fall känner mig lite less på vissa saker som ständigt upprepar sig.

Den åttonde säsongen inleds med att Jack Bauer blir inblandad i ett terroristhot (no shit!) och än en gång får man uppleva en CTU-chef som självklart inte tror ett smack på Bauer trots att denna har räddat universum ca 100 ggr. Kan man bortse från att reta upp sig på sånt så är ju 24 ändå väldigt spännande välgjord action där man ofta inte kan låta bli att sluta kika om man har möjlighet till det.

Några fler som kikar på 24?


Kommentarer >>
Postat av: Lina

Men, går 24 bara på TV400 nu???

2010-02-26 @ 23:43:30
Postat av: Mattias

Ja de förpassar många bra serier dit numera TV4 om man nu inte fixar avsnitten på "annat sätt"

2010-03-01 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0