Birro till final

Som om det vore en fotbollsmatch så höll jag alla tummar för Filip och Fredrik i gårdagens semifinal av På Spåret men tyvärr blev det seger för Marcus Birro med sin finske duktige partner som jag inte orkar Googla namnet på. Lite roligt att Birro efter den förra segern och även nu betedde sig som om han gjort något stort när det i själva verket är den finska tjejen som svarat på 95 % av frågorna.

Själv kunde jag som vanligt inte så mycket denna svåra säsong men tågresan till Orsa klippte jag direkt på 10 poäng med hjälp av ledtråden Björn och Kalle. Sedan kunde jag väl någon fråga till men tyvärr var det rätt trista frågor igår måste jag säga som alla fall varken passade mig eller Filip och Fredrik. Hur som helst så har På Spåret överlevt programledarbytet på ett bra sätt och speciellt bra har musikinslagen och Fredrik Lindström varit.

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0