Sons of Anarchy S03

Nu har jag sett hela säsong 3 av Sons of Anarchy och som jag har skrivit förr så är det en väldigt bra tv-serie som TV4 tyvärr gömt undan på en bedrövlig sändningstid i kanalen TV400 vilket gjort att det mest är vi tv-seriefantaster som har upptäckt den. Serien handlar om MC-gänget Sons of Anarchy som huserar i staden Charming. Jag ska inte skriva något av det som händer i den tredje säsongen men till er som har sett tidigare säsonger kan jag säga att ni inte kommer att bli besviken då det var ännu en sjukt spännande säsong!

Jag läste nu att Katey Sagal som vi alla nog mest minns som Peg Bundy i serien Våra Värsta År har blivit nominerad till en Golden Globe för bästa kvinnliga huvudroll i en tv-serie. I Sons of Anarchy så spelar hon den tuffa äldre kvinnan Gemma Teller som är mamma till Jax Teller som är huvudrollsinnehavare i serien och dessutom är hon ihop med ledaren för MC-gänget. Hon är väl värd sin nominering och är bara en av många färgstarka karaktärer i denna väldigt sevärda tv-serie!

Säsong 1 och 2 finns ju på DVD och kan vara ett bra julklappstips!


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0