Sista programmet

Ikväll är det ju sista delen av succéprogrammet Så Mycket Bättre och det känns lite trist! Ikväll är det tydligen duetter som jag har förstått det. Ska bli spännande att se! Två av deltagarna som verkar gilla att samarbeta är ju Petter & September som har uppträtt på flera platser med låten Mikrofonkåt och här kommer ännu en ny partyhit från duon. Inte mycket respons när jag la klippet på Fejjan men jag tycker det var en skön låt.


Petter feat September - Baksmälla

Kommentarer >>
Postat av: Anonym

- riktigt bra låt! tycker september har varit grymmast i "så mycket bättre" :)

2010-12-14 @ 15:35:40
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Mattias

håller med! men även Plura, Petter och faktiskt Di Leva har gjort rätt många bra versioner lär jag säga.



Såg att mikrofonkåt fanns på engelska nu också!

2010-12-16 @ 20:52:25
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0