Påsken över

Ja då är påskhelgen över och den var väl helt ok även om jag inte direkt har kännt mig på något strålande humör av lite olika anledningar. Tina var ju i Ullared några dagar så Max och jag försökte roa oss genom att hälsa på lite släkt och vänner de här dagarna. Tina kom hem på Lördagskvällen och hade ju köpt väldigt mycket saker i Ullared då förstås men det gjorde hon ju rätt i för annars vore det liksom ingen mening att åka så långt för shopping. Roligt för Max att få en massa nya spännande leksaker också samt en hel del bra kläder också. Själv fick jag lite träningskläder, tennisbollar och strumpor medan Tina själv hittade två jackor och lite andra kläder till sig själv.


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0