Persbrandt hos Oldsberg

Jag hade ju väldigt höga förväntningar på "Här är ditt liv" som började på SVT i Lördags och med Micke Persbrandt som lite oväntat ung premiärgäst så fanns det ju förutsättningar för ett bra program.

Tyvärr tycker jag programmet blev en besvikelse då det kändes ostrukturerat och där den annars utmärkte programledaren Ingvar Oldsberg denna kväll inte kändes lika proffsig som vanligt.

Samtalen flöt inget vidare, gästerna fick ju ofta inte alls komma till tals, inslagen var sådär och sen hade alla fall jag velat höra mer om Persbrandts filmer, motskådespelare, regissörer mm.

Som den stora Lundellfan jag är så hoppades jag förstås att svärfar Lundell mot all förmodan skulle dyka upp som gäst och spela en låt men så blev det förstås inte.

Några fler som såg programmet och vad tycker ni?


Extramaterial från "Här är ditt liv" på SVT Play!

Kommentarer >>
Postat av: Mia

Hmmm, jag tror jag är lite för lojal mot program idén som jag älskar! Jag kan hålla med om att det var lite ostrukturerat.. men jag älskar iden och upplägget. Med överraskningar och annat skoj!

En 3:a av 5!

2009-09-14 @ 13:43:01
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: DD

Jag såg kidnappningen bara och tyckte bara det var pinsamt. Jag fattar inte varför man fortfarande i Sverige tycker att en utklädd gubbe ska vara "käckt". Jag ska INTE se fler program.



2009-09-14 @ 19:29:57
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Mia/

Jag älskar också idén och upplägget så det var väl därför jag blev besviken över att det inte blev bättre men jag kommer självklart se alla program och av mig får programmet en svag 2 av 5 :)



DD/

Ja Kidnappningen kändes inte alls proffsig så som jag har för mig att de var på Lasse Holmqvists tid men jag kommer spela in och se programmen om det är gäster som jag tycker är intressanta.

2009-09-15 @ 08:42:03
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0