Malta - Sverige

Nu har min irritation efter Sveriges insats mot Malta lagt sig lite men jag tycker fortfarande att landslaget gjorde en usel insats. Det tycker nog de flesta förutom Sveriges egen Bagdad-Bob, Lars Lagerbäck som igår hävdade att "killarna gjorde en fantastisk insats förutom målen".

Jag har skrivit nog om denna match på forum/facebook men det som känns mest trist med matchen mot Malta är ju det här med att målskillnad förmodligen kan komma att avgöra vilka som går till VM eller playoff. Då känns en 1-0 seger inte alls bra och med tanke på Sveriges bedrövliga offensiv kanske man även ska vara orolig för Albanienmatchen?

Matchen mot Danmark kommer att bli något extra och jag längtar redan!

Kommentarer >>
Postat av: ullisar

det var länge sen jag slutade hoppas på nåt slutspel. ser de resterande matcherna som sammanfogande övning inför framtiden.



men jag känner inte igen Lagerbäck. unga spelare lyfts fram mer och mer och jeez, när han bytte en mittfältare mot en anfallare i en måste-match trodde vi i soffan han blivit sjuk på nåt vis... :D

2009-09-12 @ 00:25:09
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0