Sjukdomar

I Måndags kväll fick jag ont i huvud/hals och sedan blev jag rejält hängig/förkyld med influensasymtom så jag har varit hemma resten av veckan. Lite trist då vi ju skulle åka ner till Stockholm med jobbet Ons-Tor men inget att göra åt. Visst kan det vara drygt att vara grisförkyld men det finns så mycket värre saker i livet så inget att klaga över.

Några som däremot har all rätt i världen att klaga är ju min brorsdotter Olivia som efter att ha svarat väldigt bra på behandlingarna och blivit allt piggare nu i veckan fick en infektion (blodförgiftning). Det är ju tyvärr inte oväntat att Olivia åker på någon infektion då immunförsvaret ju vid en sån här sjukdom inte alls fungerar.

Nu ligger "Lia" på Gävle sjukhus och har tydligen väldigt lågt blodtryck och över 40 graders feber. Så trist nu när hon i veckan enligt brorsan var mycket piggare och så kommer bakslaget. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag lider med Olivia men vi håller tummarna för att du snart är på benen igen och kan fortsätta kampen!

Kommentarer >>
Postat av: persson

här hålles alla tummar.

2009-10-17 @ 10:36:00
Postat av: ullisar

håller alla tummar som finns tillgängliga här också!!

2009-10-24 @ 23:17:27
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0