Skön Brynässeger

Igår var jag och Perra in till Läkerol Arena för att se Brynäs besegra HV 71 med 2-1 efter en spännande match. Brynäs var ju överlägsna i förstaperioden och borde ha dödat matchen redan där. Sedan kom HV tillbaka i andra halvan av matchen när Brynäs i slutskedet avgjorde i ett av få anfall i sista perioden.

Roligt att vara på hockey igen och att träffa lite kompisar inne i Läkerolen. Trots att det var slutsålt så var det väl ingen vidare stämning där inne. Tyvärr är det väl så när man håller på Gefle och Brynäs att det inte är något speciellt drag på de matcherna. Eftersom jag inte har bidragit så mycket själv heller publikt så ska jag inte gnälla för mycket om det.

Lite extra plus i Brynäs till Jacob Markström, Anton Rödin, Jonathan Granström och Andreas Dackell. Brynäs verkar vara svårslagna i år med en bra defensiv men måste nog få igång spelare som Kahnberg och Somervouri om det ska bli slutspel!


Kommentarer >>
Postat av: anna

åh ett liverpoolfan, I like! jävligt tung förlust i helgen dock men de får slå dem på Anfield sen istället :)



sv: jag tycker inte alls winnerbäcks låter som kent men har hört många som säger det.

2009-10-07 @ 10:37:54
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0