Mammas pojkar

Nu har vi kikat på två avsnitt av Mammas pojkar som sänds på TV4. Det är alltså en dejtingsåpa där tre killar ska försöka hitta den "rätte" bland 30 tjejer som lever i ett lyxhus i Marbella med pojkarnas mammor! Castingen av tjejerna och killarna verkar ha gjorts på Stureplan precis som i Paradise Hotell.

Det här är ett sånt här skitprogram man inte borde titta på men som ändå lockar på nåt sjukt sätt. Jag kan ju inte påstå att tjejerna i programmet gör någon bra reklam för er kvinnor och man sitter ju verkligen med skämskudden i högsta hugg framför tv:n.

Fyfan vad jag ogillar såna där bitchiga brudar som det vimlar av i programmet som exempelvis den där strippan med bh-storlek G-95 eller nåt om någon inte förstår vem jag menar. Suget efter att få vara med i TV och bli c-kändis är otäckt stort i detta landet måste jag säga.

Fler som kikar på mammornas pojkar?


Kommentarer >>
Postat av: DD

Jag såg ca 15 minuter av programmet igår. Aldrig mer tack!



Det var otäckt att se den där skånska mamman stå och smeka sin belgianblue-son och viska "älsklingen". Det var Oipidups-komplex av stora format. Läskigt.



Och jag tror jag vet vem du pratar om...hon den med oversized boobs. Vilket ufo.



Nej, den serien ska jag inte titta på igen.

2009-10-16 @ 10:38:45
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/i
Postat av: Nina

MISSAT!!! GAAAH.... det där låter som ett program som bara jag måste se! :)

2009-10-16 @ 11:36:55
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: persson

kan bara instämma ..........själv offrade jag en facebook-vän för att se programmet ,hade facebook- chatten på samitdigt som jag tittade på datorn trodde jag skulle höra om jag fick meddelande där

men det gjorde jag inte och efter ett argt mess är jag nu avstängd från den personens facebook ....så kan det gå till i min värld

2009-10-16 @ 13:17:44
Postat av: Anonym

Persson:

Låter som en Wankegrej;)

2009-10-16 @ 13:53:36
Postat av: Johan B

Med tanke på Mattias osunda och sjuka tv-vanor och Perssons facebookblahiblaha är det ett under att ni kan vara så härliga grabbar som också gillar Lundell, rutiga skjortor och mig..

2009-10-16 @ 18:26:08
Postat av: Johan B

Med tanke på Mattias osunda och sjuka tv-vanor och Perssons facebookblahiblaha är det ett under att ni kan vara så härliga grabbar som också gillar Lundell, rutiga skjortor och mig..

2009-10-16 @ 18:27:29
Postat av: Pumba

Jag måste säga att jag beundrar dig Olsson som hinner med att se SÅ MYCKET SKIT på tv:n ;) är det den där inspelningsbara dig.boxen som gör att du hinner se allt de där en helt vanlig kille aldrig hinner (läs skulle) se...

Får instämma i Johans inlägg helt enkelt!

2009-10-16 @ 20:13:53
Postat av: Wanke

Klart det var jag persson :D du har ju inte svarat dom senaste 6 åren på msn å inte nu på FB ...så det är väl ingen skräll :D du har inte förlorat en vän ..bara en facebookvän :)

2009-10-17 @ 00:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0