Sporttankar

Om fotbollsdomare
Jag tycker domare Martin Hansson får åt helvete för mycket skit för den omtalade händelsen när Henry med hjälp av handen förde Frankrike till VM. Jag tycker fotbollen ska införa antingen en straffområdes domare eller ge lagen ett visst antal chanser att begära efterkoll av händelse via tv om någon tveksam situation uppstår. Dessutom så ska spelarna ha mer skit när de inom fotbollen ägnar enormt mycket tid till att försöka lura domarna!

Om Foppa
Jag hoppas Foppa har tystat alla djävla stolpskott som skriver kommentarer på nätet om att han är slut sedan länge och borde lägga av mm. Med tanke på att han är enormt matchotränad och fortfarande har problem men ändå dominerar så enormt så är det väl inget tvivel om vem som är kungen! Tyvärr så finns det ju fortfarande enormt stor risk för att fot/ljumskar snart inte håller längre men vi hoppas!

Champions Leaguekväll!
Ikväll spelar Barcelona en otroligt viktig match och det vore ju för djävligt om Barca missar avancemang nu när vi har bokat resa med förhoppning om att kunna se Barca i en Champions League semi! För mitt Liverpool ser det ju mörkt ut då de måste få hjälp av redan klara Lyon som spelar borta mot Fiorentina samt även vinna sina egna två sista matcher vilket inte är någon självklarhet med den usla form laget har.

Charlotte Kalla
Vad roligt att se de svenska skidtjejerna i helgen med Charlotte Kalla i spetsen! Det blir väldigt roligt att följa svenska tjejerna i stafetten och Kalla/Haag främst på 10 km fristil men jag hoppas folk inte svävar iväg alltför mycket i guldförväntningar även om det ser lovande ut i nuläget med lite medaljförhoppningar.


Kommentarer >>
Postat av: DD

Vi kan båda pusta ut - Barca vann!



Liverpool åkte ut. Synd.



2009-11-25 @ 09:54:37
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0