Max på dagisutflykt

Idag ska Max på en liten utflykt med sitt dagis och han var så stolt imorse med ryggsäcken packad med matsäck. Jag tror nog även mamma Tina tyckte att det var lite roligt att få göra matsäck åt vår lillskrutt. Nu var det ingen jätteutflykt men de skulle gå till någon skog i närheten och jag skulle så gärna vilja ha en tv-kamera så att jag fick se hur lille Max går där med ryggsäcken i ett led med de andra barnen.

Allt fungerar fortfarande kanon på dagis och Max trivs så himla bra där vilket känns väldigt skönt då han ibland både är först där på morgonen och sist hem på eftermiddagen. Det är en härlig känsla som pappa att höra personalen kalla Max för deras alltid glada solstråle och se hur mycket Max gillar dem som jobbar där.

Imorse berättade Max favoritfröken Lena om hur en ny liten 2-årig tjej som heter Zoey är väldigt hjälpsam mot Max och de andra med avklädning, matning mm. Igår eftermiddag hade Max kommit in trött efter att ha varit utomhus med blöta kläder, blöt mössa mm. och satte sig mitt på golvet och skrek - Toey hääälp!!!


Kommentarer >>
Postat av: ullisar

sånt här blir jag så lycklig av att läsa om!

å skojigt att se resten av familjen också! nu är det bara du som fattas :)

2009-11-30 @ 23:18:40
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0