Liverpool utslaget

Det är inte bara mörker ständigt utomhus utan även på fotbollsfronten där Sverige först missar VM och Liverpool sedan går en blytung säsong till mötes nu när laget även är utslaget ur Champions League. Med en tunn skadedrabbad trupp där spelare som Kuyt, Insua och Lucas får starta i match efter match hur usla de än är och med en tränare som är lika bedrövlig matchcoach som Lagerbäck så ser jag ingen ljusning framöver heller.

Nu gäller det att komma topp 4 i ligan och så får vi Liverpoolsupportrar hoppas att det kommer in några bra nya ägare till klubben som kan ge lite bättre förutsättningar för vem som än ska leda laget. Med tanke på Rafa Benitez jättekontrakt och att han faktiskt även gör bra saker för klubben så är jag kluven huruvida jag vill se honom sparkad eller inte?

Glädjeämnet igår var ju Barcelonas seger som ger fortsatta drömmar om att ha flyt och få chansen att se en semifinal i Champions League när Persson, Wanke och jag åker till Barcelona i April nästa år! Bra också att Zlatan och Messi fick vila så att de förhoppningsvis kan spela i Söndagens El Classico som ska bli enormt roligt att beskåda!

Kommentarer >>
Postat av: Johan B

Ja du, det var en fantastiskt bra match av Barca. Vilket passningsspel alltså! Tänk att Zlatan o Messi ska in i laget också..Voj voj voj. :-)



Pratade med Jonny om en träff sista helgen i januari. Trekamp på fredag o en bägare ute sen lördagsmys i stugan med Lillsvedarna. Vill du vara med eller har du tvättstugan eller nåt..?

2009-11-25 @ 18:07:20
Postat av: Johan B

Ja du, det var en fantastiskt bra match av Barca. Vilket passningsspel alltså! Tänk att Zlatan o Messi ska in i laget också..Voj voj voj. :-)



Pratade med Jonny om en träff sista helgen i januari. Trekamp på fredag o en bägare ute sen lördagsmys i stugan med Lillsvedarna. Vill du vara med eller har du tvättstugan eller nåt..?

2009-11-25 @ 18:08:15
Postat av: Johan B

Hahaha oj då..TRASH TALK..

2009-11-25 @ 18:21:38
Postat av: Mattias

Jag tog bort fem av dina kommentarer mörsil!



Ja det var väl den helgen som vi pratade om så det låter kanon! Jag har väl missat en träff de senaste tio åren så jag är mer orolig för att du ska på bio med flickvän eller att Henke blir fasthållen av gröna gubbarna i Sth.



Nu har jag gjort Lundellquizen på Vetgirig men fick stryk av dig och Fredde :(

2009-11-26 @ 07:50:34
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0