Lindström/Söndagsparty

Den gamle Hassan-busringaren Fredrik Lindström som på senare år är mer känd för lite seriösare program som Värsta Språket blir alltså den "nye" Björn Hellberg i På Spåret. Jag tyckte inte att valet av Kristian Luuk som Oldsbergs efterträdare kändes klockrent men Fredrik Lindström gillar jag och de kan nog göra ett bra program ihop.
***
Apropå tv så tycker jag Filip och Fredrik gjorde sitt bästa Söndagsparty nu senast där Micke Persbrandt var gäst. Annars tycker jag den här programserien hittills varit sämre än väntat så hoppas de fortsätter att förbättra det. De får gärna fixa till ljudet och den odugliga textningen också!

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0