The Sopranos med Aftonbladet

Aftonbladet kör ju en jättekampanj med den här sköna reklamfilmen där man kan köpa tidningen och "få" med dvd´s av den grymma tv-serien The Sopranos. Gratis nu första gången och sedan kommer det kosta 59 kr varje Onsdag med tidningen om jag har förstått det hela rätt.

Antingen gör man så och får betala ca 2000 kr sammanlagt eller så köper man en färdig Sopranosbox för 1295 Kr hos Discshop.se istället. Hur man än gör kan jag lova att det är värt det även om jag själv måste vänta tills bättre tider innan jag köper dvd-boxen.

Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Tänk va alla snackar om Sopranos. Jag har inte sett en minut av den o fattar ingenting. En vän till mig har sagt "fy faaaaan va orättvist att du inte sett något av det - då har du ju det framför dig!"



Man kanske skulle ge det något försök :-)

2009-06-10 @ 21:31:00
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir det verkligen 2000 för hela samlingen om man köper med aftonbladet? räknade lite och fick det till typ 1500 kr. tror de va 200 kr mer än discshop om ja inte minns fel! hursomhelst är det ju väldigt märkligt att de blir dyrare att man betalar med "avbetalning". men det är ju inte så kul å slänga ut 1300 kr på ett bräde på dvd-filmer heller!

2009-06-22 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0