Sista jobbveckan

Började tidigt på jobbet denna Måndagsmorgon och kommer nog bli kvar på jobbet till sent ikväll då jag ska försöka att få undan massor av jobb idag. Jag har enormt mycket att göra nu så jag får jobba över lite Måndag-Tisdag och förhoppningsvis kan jag sen sluta i vanlig tid resten av veckan och köra lite målning hemma på kvällarna.

Efter att felaktigt ha kört ca 20 jätteartiklar om kanonvädret som kommer så verkar äntligen Aftonbladet få rätt i det denna vecka. Hoppas bara det håller i sig ett tag nu så man kan få lite riktig sommar med tennis, bad, uteserveringar mm.

Det kommer att bli fullt upp med jobb och målande så nu ska jag inte slösa bort mer tid med bloggen på några dagar men återkommer kanske nästa vecka på min semester!!! Ha det!

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Hoppas du hinner få mycket gjort! Lider med dig så slitigt ni verkar ha det just nu :-S

2009-06-22 @ 17:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0