Resultat av LCHF-kost

På sajten Kolhydrater i Fokus finns en avdelning där folk som har ätit enligt LCHF mer än ett år får beskriva hur de upplevt sina hälsoförändringar positivt/negativt. Väldigt intressant läsning måste jag säga och otroligt vad många människor som har upplevt stora hälsovinster med denna kost.

Berättelser från folk som ätit LCHF i mer än ett år >>

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Man häpnar över sig själv ibland.. Själv har jag haft urinvägsinfektioner till leda ända sen jag väntade sonen.. Dvs i 18 år!! Eftersom jaginte vill äta penicillin tre gånger varje vinter så har jag druckit massor av lingon och tranbärsjuice,,det har fungerat. I vinter har jag varit helt befriad! Jag ställer det i relation till min LCHF diet.. Så nog finns det vinster med dieten alltid, även om jag fuskar ibland:-) Trevlig helg!

2009-06-05 @ 19:56:57
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0