Dagens (Onsdag)

Max: Börjar må bättre och har varit väldigt pappagosig ikväll måste jag säga, mysigt!!
Sömn: Sådär men får skylla mig själv när jag gick upp vid femtiden för att se NHL-finalen
Frukost: 5 ägg och två matskedar bregott
Lunch: Gårdagens goda LCHF-pizza och pizzasallad
Middag: Omelett med paprika, ost och tomat  (Jag kommer förvandlas till värphöna snart)
Kvällsbak: Nötbröd - Gott!!
Bästa: Tina fick tillbaka ca 10 000 kr på skatten, tjohoooo!!!
Sämsta: som går oavkortat till vår nya kyl/frys som kostade 17 000 kr, suck!!!
Träningspass: 1,5 timmes innebandy fast med dålig dagsform på mig
Utbrott: Framför tv:n när Sveriges passningsspel var i FCZ-klass i första halvlek
Avundsjuka: På dem som är på eller har solresor inbokade framöver.
Fundering: När kommer min längtan efter godis att försvinna?
Väder: Svenskt juni, suck! Måste emigrera med familjen snart
Bästa känsla:
När Max kom springande och gav mig en kram när jag kom hem
Frestelse: En timmes jobbmöte med mina favoritkakor liggandes framför mig
TV: Såg Sverige-Malta i efterhand och Jay Lenos sista avsnitt
Rykte: Inter och Barcelona överrens??? Icke trovärdigt men vilken ljuvlig tanke..
Skratt:
Jay Leno, klart roligast av talkshowsgubbarna i USA enligt mig
Zlatan: Jag tycker han ska sluta tjata om respekt när han själv inte vet vad det betyder

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0