Hatkärlek till sex

I sann kvällstidningsanda blev rubriken lite tillspetsad! Detta inlägg handlar om att det finns en del kändisar som jag både gillar och ogillar samtidigt helt enkelt. Här är sex kändisar som jag har dessa motstridiga känslor för:

- Alex Schulman
Jag tycker hans mobbing mot vissa personer ibland känns fördjävlig och när man hör honom i radio mm. ibland så undrar man bara varför han måste vara så djävla spydig och elak mot vissa människor. Samtidigt tycker jag ibland att han är hysteriskt rolig, lysande skribent och stundtals även verkar rätt sympatisk.

- Carolina Gynning
Hade otroligt svårt för henne i Big Brother-huset och ofta även efteråt då jag tycker hon är en egoistisk överskattad programledare framförallt. Fast ibland tycker jag hon är rätt rolig på sitt egna vis och skriver sunda saker i sin blogg de få gånger jag läst den.

- Anders Timell
Mannen som aldrig drar sig för att säga chockerande nedsättande saker om folks utseende och mannen som ska prata sport hos Adam & Gry utan att ha någon koll alls på detta område. Samtidigt en sjuk, galen och rolig människa.

- Patrik Sjöberg
En tjurig diva som säkerligen inte var lätt att umgås med för landslagskompisarna under dennes höjdhopparkarriär. Samtidigt skönt osvenskt rak, ickehycklande och ärlig i många sammanhang.

- Göran Persson
Vår fd Statsminister verkar ju vara en rätt osympatisk buffel både inom och utanför politiken men har ju i en del andra sammanhang som t ex. hos Filip & Fredrik visat en väldigt sympatisk sida.

- Jonas Gardell
Det mesta i Stjärnorna på Slottet har ju handlat om honom vilket gjort serien väldigt sevärd på många sätt. Jag är ju ingen expert på Gardell men har alltid haft väldigt svårt för honom även om han självklart är enormt duktig på mycket av det han gör. Sen ibland när man hör honom i intervjuer mm. kan jag också känna att jag ju gillar den mannen ändå.


Har ni andra några kändisar ni känner hatkärlek till?

Kommentarer >>
Postat av: Jari

Jag håller med om fröken Gynning och Patrik Sjöberg. Jag har sjukt svårt för sportsveriges mysgubbar Arne Hegerfors och Peppe Eng, så stela, träig humor och inte särskilt up to date inom dagens sportvärld alla gånger, samtidigt är dom ju goa,snälla gubbar. Peter Jihde är också en människa jag tycker är jobbig i idol osv, men sedan så gör han nåt jag gillar bara för jag inte enbart ska tycka illa om honom. Det är typiskt. ;)

2009-01-11 @ 22:40:40
Postat av: Honung

Tack Mattias. Jag har några vänner. Egentligen ganska många har det visat sig. Dina ord värmer. Kram tebax.

2009-01-11 @ 22:59:15
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Nina

Hmm låt mig se???



Josefine Crafoord, henne hatade jag länge.. nu efter att ha sett vakna med the voice på femman ibland så har jag lärt mig o gilla henne! Men ändå är det nåt som är sådär irriterande..antar att det är hatkärlek??



2009-01-12 @ 08:50:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pangis

Fyndig rubriksättning men.. men nån hatkärlek njaee.. inte vad jag kommer på

2009-01-12 @ 09:50:37
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Panzerfaust

...hatar alla.

2009-01-19 @ 17:24:10
URL: http://panzerfaust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0