Groggvirke

På nyårsaftonen testade jag ett nytt groggvirke! Jag drack Bacardi Razz ihop med Ramlösa och det var faktiskt riktigt gott. Vi drack också Bacardi Razz ihop med Sprite och frysta hallon vilket var ännu godare.

Jag blandar ju helst ut spriten med Red Bull men efter att på Lanzarote för tredje gången i mitt liv fått bröstsmärtor i samband med festande där Red Bull varit inblandad så ska jag nog börja leta alternativa groggvirken. Vilda Bär som de tyvärr har slutat med var ju en bra dryck att blanda drink med liksom Schweppes Lemon som alltid håller.

Hur ser era favoritdrinkar/groggar ut?



Kommentarer >>
Postat av: Korven

är det inte allas vår uffe lundell jag ser i din header? :D



HAHA roliga vet jag inte, snarare nödvändiga :P



Min favoritdrink är rustynail :)

Ramlösa? Det får jag väl prova ngn gång

2009-01-02 @ 15:00:23
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: DD

jag ahr hört folk som beställt ren vodka med ramlösa...urk...måste ju smaka utspädd sprit med bubblor =(



Min favodrink är mojito. Såååååå gottigottigottgott



Annars funkar ju Sprite till det mesta. Eller Fanta Citron (om man får tag i den) eller Gin & Tonic med en stor skvätt Rosmary's Lime. Mums







2009-01-02 @ 17:35:08
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Webbis

Favoritdrinken?

Tja, räknas en sexa Lagavulin Destillers Edition blandad med en halv centiliter rumstempererat kranvatten=)

2009-01-03 @ 12:37:07
Postat av: Mattias

Korven/

Rusty nail är nog inget för mig för det är väl nåt med whiskey va? Japp det är Kung Uffe i headern!!



DD/

Du får testa för att blanda med ramlösa var mycket bättre än väntat men det finns ju ännu godare!



Webbis/

Inte någon favorit för mig men när Liverpool tar hem ligan i maj skulle jag gärna ta en sådan ihop! :)

2009-01-04 @ 23:10:14
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: E

Exakt det där du beskrev först,mycket gott!

2009-01-04 @ 23:34:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mia i Gävle

Min Favvogrogg... är

Baccardi Lime

Ginger Ale

Lite Roses Lime

och MASSOR av is!



En Love Gun!

Mums

Gott nytt 2009 till dig och din familj!

2009-01-05 @ 07:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0