Angående bloggtimeout

Jag tycker ju egentligen att det är väldigt roligt att blogga så jag kommer säkerligen fortsätta ett tag till men jag kommer nog minska ned tiden som jag lägger på att blogga eller att läsa andras bloggar. Egentligen har jag inga svårigheter med att komma på vad jag ska skriva men ibland håller jag på och ändrar i texten mm. alldeles för lång tid. Jag ska försöka bara skriva ned vad jag tänker och att vara lite mer kortfattad eftersom jag är dålig på det skriftligt.

Precis som Fru P, Jama och andra bloggare kommenterat så är det ju lite terapi för oss som gillar att skriva att ha en egen blogg där man kan gnälla lite eller få ur sig ilska över saker man retar sig på, viktiga som oviktiga. Dessutom tycker jag det är väldigt roligt att skriva om Max uppväxt, sport, tv och lite annat i denna bloggen så jag kör ett tag till då.

Kom ihåg att det alltid är roligt med respons på det man skriver!

Kommentarer >>
Postat av: Honung

Respons är det bästa som finns. Annars kunde man ju lika gärna skriva en vanlig dagbok.

2009-02-11 @ 23:45:24
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Jerpa

Själv skriver jag för att få läsa längre fram vad man gjorde vid en viss tidpunkt. Har gamla hemsidor liggandes från 2000 och man kommer verkligen ihåg vissa saker, vissa inte.

Skriver du då om Max så får du nog många bra minnen, även att komma ihåg att det var jobbigt då och då.

Att sen att gnälla, fan det är du som tycker något. Folk behöver inte bry sig så mycket.

2009-02-13 @ 12:37:28
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: Mirre

Har precis halkat in här men jag tycker det verkar vara en alldeles utmärkt blogg.

2009-02-13 @ 22:10:49
URL: http://kaksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0