Melodifestivalen, Skellefteå

Lite kort om Melodifestivalen i Lördags då. Den såg ju rätt bra ut innan på papperet men kändes väl sådär tycker jag. Måns, Lili & Sussie och hårdrockarna H.E.A.T tyckte jag nog var de tre bästa låtarna. Måns låt var bra men kändes inte lika vass som t ex Charlotte Perellis låt Hero gjorde ifjol vid första lyssningarna.

Markoolio gjorde ingen succé och jag har aldrig förstått varför han inte gjorde sin schlagerdebut för något år sen med den suveräna schlagerlåten Värsta Schlagern ihop med Linda Bengtzing? Den hade ju absolut varit topp 3 i Sveriges melodifestival om den hade varit med och där passar Markoolio klart bättre än i en ballad minst sagt.

Kommentarer >>
Postat av: Linda Andersson

Värsta schlagern var från början ett bidrag till melodifestivalen, har jag hört. Men den kom inte med. Tror de skickade in den ett par år i rad, men när den inte kom med så släppte de den som vanlig singel istället. Men helt klart så hade den vunnit!

2009-02-17 @ 09:52:29
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Mia

Förresten... kommer herrn att gå på Lundell på Arenan???

2009-02-18 @ 10:18:36
Postat av: Mattias

Linda/

Ja det stämmer nog. Djävligt märkligt att den inte kom med i alla fall!



Mia/

Herrn ska absolut gå på Lundell och det är ju några veckor kvar så förhoppningsvis är min dagsform något bättre då än nu!

2009-02-18 @ 10:52:07
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0