A Camp

Lyssnar lite på A Camps nya album Colonia via Spotify och tycker skivan verkar riktigt bra. Lyssnar alldeles för sällan på musik numera men ska jag skärpa mig på den fronten.

Tipsa gärna om fler nya album som är värda att lyssna på?



Kommentarer >>
Postat av: Johan

Bruuuuuuuuuce!!!

2009-02-04 @ 13:57:28
Postat av: Joe

Spotifynews ger en massa bra tips på nyinlagd musik på Spotify. Välj kategorin "2009" för att se det allra senaste.

2009-02-04 @ 14:32:14
URL: http://spotifynews.wordpress.com
Postat av: wanke

Finns en kanonlåt av leona lewis ...som heter Run...e nog faan en av de finaste låtar jag hört å den e ju ganska ny oxå..det skriker kärlek av låten!! Det kom t.o.m e tår då jag lyssna på den ...:) Så dn som vill höra kärlek...lyssna på denna säge jag bara ..ni blir inte besviken !!!

2009-02-05 @ 06:43:55
Postat av: Mattias

Har du övergivit U2 grabben? Ska lyssna på den senare då!

2009-02-05 @ 09:43:50
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0