Stiga Snowracer

Idag har Tina köpt en Bob/Snowracer till Max på Barnens Hus! Det blev en Stiga Snowracer Advance som hon fick köpa för 540 kr vilket är ett rätt bra pris tror jag. Det ska bli djäkligt roligt att få dra runt Max eller se honom åka på den senare i vinter!

Där jag växte upp i Storvik hade vi en hyfsat lång nerförsbacke i vårt kvarter som var cykelbana där vi mer eller minde bodde på vintrarna. Där åkte vi alltid "trickskidor" eller Bob och hade prejtävlingar mm. Härliga minnen och även om jag inte är någon vinterdyrkare så ser jag fram mot såna här lekar med Max framöver!



Kommentarer >>
Postat av: persson

fan vilka minnen det dras upp hela tiden .....flashbacksen sköljer över mig ....

2009-12-18 @ 17:57:21
Postat av: Mattias

jag minns mest hur rädd jag var för "Kyckling" när vi hade prejtävlingar! Han visade ingen pardon mot oss småttingar som la oss långt bak i racen..... Precis som i Kula när han alltid föste och sen gick hem en plastkasse kulor rikare :)

2009-12-20 @ 09:52:05
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0