Premier League igång

Då var äntligen Premier League igång och tyvärr blev det en riktigt trist premiär för Liverpool som verkligen inte gjorde någon bra match borta med Tottenham. Förlust med 1-2 och lite oroväckande att det såg så håglöst ut i en premiärmatch.

Alonso kommer förstås att saknas enormt och när firma Gerrard/Torres inte glöder så får Liverpool problem offensivt! Nye Glen Johnson gjorde en godkänd debut men jag hoppas ändå högerkanten med Johnson/Kuyt kan prestera mycket mer framöver än igår.

Benayoun gjorde ett piggt inhopp och bör i mina ögon ha startplatsen till vänster eftersom klubben inte heller denna sommar verkar ha råd att värva den där högklassiga offensiva kantspelaren som man hade hoppats på.

Hoppas på bättre spel på Onsdag då Liverpool möter Stoke hemma på Anfield!

Mer fotboll...

Patrick Ekwall skriver precis vad jag känner om Hammarbys idiotsupportrar!
***
Onsdag kl 22 debuterar Zlatan mot Man City och TV4 Sport slår tittarrekord gissningsvis
***
Hoppas Rasmus Elm väljer Everton men gissar att han hamnar i Tyskland
***
Man svär och svär över hur Gefle IF arbetar men kan inte sluta imponeras av klubben
***
Kan någon förklara varför Canal + inte körde Supersöndag med studio igår?


Kommentarer >>
Postat av: ullisar

jag har inte läst Ekwalls tyck men tycker förmodligen lika. iaf om han anser att föreningen har ett ansvar som dom skippat att ta. det är för jefligt och jag blir så arg när jag tänker på det. ofattbart.



i övrigt. två personer snyftade lite över avsaknad av TV4 Sport. men. det går fler matcher. å hur kul är City att kolla på - egentligen ;)

2009-08-19 @ 01:16:34
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0