Hon visade pullan

En morgon nyligen var jag och Max till lekparken här utanför då två grabbar i 7-årsåldern som bor i närheten också kom dit med sina cyklar. Den ene som för övrigt ser ut som en busig version av "Karlsson på taket" brukar ofta prata med mig och hade spännande saker att berätta nu också tydligen.

- Veeet duuu, sa pojken. Det är jättemånga tjejer som frågar chans på mig just nu.
- Jaha, det var ju roligt att du är så populär, sa jag.
- Veeet duuu, sa pojken. Igåååår sååå visade en tjej pullan för mig faktiskt!
- Jaså, jaha hmm (och sen började jag greja med Max för orden tog slut)
- Veeet duu, sa pojken sen igen. Igår stod jag och Kalle med snopp mot snopp, hi hi.

Här blev jag svarslös igen och mumlade nåt om blöjbyte med Max och så gick vi hemåt.

Kommentarer >>
Postat av: Pumba

Låter som du pratat med Bullön på fylla ;)

2009-08-13 @ 21:25:00
Postat av: Pangis

Håll Maxen undan!! :-) Vad sjutton svarar man på sånt..och.. ja vad säger man..

2009-08-13 @ 21:30:05
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Johan B

Hahaha! "Långpenis" hahaha

2009-08-13 @ 22:16:23
Postat av: DD

Barn i den ålder hittar på otroligt märkliga saker. Upptäckarglädjen vet inga gränser. Så är det bara. Men jag blev också mållös, varför berättar han det för dig???? Grabbar alltså....



2009-08-14 @ 08:09:39
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad säger man??? Att man kanske ska hålla Pillen och Pullan till att kissa med så att man inte gör illa sig??? Kanske PapaMac, kan svara.. han är ju pedagog?????

2009-08-14 @ 10:04:23
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHA!! Kan förstå att du blev aningens tom på ord. Men du fick veta skvallret i lekparken iallafall ;-)



Bärplockarna blev vi av med för länge sen förresten! Såg bara till några av dem en gång till då de försökte slänga sitt skräp på våran mark, då traskade J ut och bad dem plocka upp varje pinal de slängt in i skogen. De gjorde dem, packade ihop och pyste iväg rätt snabbt.

2009-08-14 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0