Coldplay

I helgen spelade ju Coldplay på Stockholms Stadion och det är ett band jag gärna ser någon konsert med i framtiden. Jag är väl inget hardcore-fan till Coldplay men tycker de har gjort många bra låtar som Fix you, The Hardest part, Clocks m.fl.

En av mina favoritlåtar med Coldplay är den fina balladen "The Scientist" även om den ger lite dystra minnen då jag lyssnade mycket på den i samband med att farsan gick bort 2003.

Fler som gillar Coldplay?


Kommentarer >>
Postat av: Anonym

Fullkomligt ÄLSKAR den där låten ..ser ut som vi har en gemensam konsert å se fram emot ...,,,kanske ska kolla om dom spelar nått i spanien å slå 2 flugor i en smäll ;) i vår

2009-08-25 @ 00:46:53
Postat av: Wanke

Jaa det var ju jag wanke som skrev inlägget här ovanför :)

2009-08-25 @ 00:48:19
Postat av: Mattias

Ja det vore ju nåt att få se Zlatan och en bra konsert samma resa :)

2009-08-25 @ 07:49:33
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Honung

Japp! Gillar Coldplay! Är nyfrälst.

2009-08-25 @ 13:36:47
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0