Baksmällan

Baksmällan + + +

Igår kikade vi på filmen Baksmällan som vi har hört mycket gott om från folk som har sett den. Jag tycker väl inte att den var sådär hysteriskt rolig som många andra verkar tycka även om man satt med ett leende en stor del av filmen pga alla sjuka händelser. En ganska svag trea blir mitt betyg men helt klart en sevärd komedi med.

Några fler som sett filmen?


Kommentarer >>
Postat av: Anna

Jag & Hjalle var å såg den på bio och jag tyckte den var sjukt rolig!!!



Garvade mig igenom den och då är jag ofta svårflörtad på att ge ifrån mig garv när jag kollar på film så antar att jag tyckte den var lite bättre än dig :)

2009-08-11 @ 19:47:12
URL: http://levinda.se
Postat av: Tonna

Svag trea? Gosse du har verkligen lika dålig smak på film som du har i val av engelskt favoritlag ;-)

2009-08-11 @ 20:52:43
Postat av: Mattias

Det är mycket som spelar in när man ser film så hade jag varit på ett annat humör och sett den på bio kanske jag hade skrattat hysteriskt också o givit den en stark fyra men jag vidhåller en trea :)



Tonna/

Hur gick tennisen mot den där tjejen då?

2009-08-12 @ 07:47:17
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Perra

Näe ingen svag trea, en stark fyra, brukar sällan kolla på komedier men den här var jävligt rolig. Kan rekommendera True Blood-serien oxå, den är grymt bra på ett lite annat sätt, iaf säsong 2. Ses hos Nisse till helgen?

2009-08-12 @ 12:30:00
Postat av: Mattias

Ja jag hade kanske en konstig kväll eftersom många av er anser filmen vara en fyra. True Blood har vi också börjat kolla på. Förmodligen ses vi hos Nisse!!

2009-08-13 @ 08:39:33
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Tonna

Forehanden var kass och backhanden var ännu sämre, men förutom det så gick det ok :-)

Come on you Spurs nu!

2009-08-16 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0