Trevlig helg!

Nu har vi både ett nytt kylskåp och fryskåp hemma så det ska bli djävligt skönt att kunna förvara grejor i kylskåpet igen. Vi ska väl ta en sväng till Ica Maxi ikväll och shoppa lite för att fylla upp kylen. Snyggt med svart i köket men nu skulle man ju vilja byta fläktkåpa, spis och diskmaskin också men det får vänta några år till om inte även de grejorna går sönder då.

Det är lunch nu på jobbet och senare på eftermiddagen ska jag spela lite friskvårdsinnebandy med gubbarna. Är så djäkla träningssugen nu och hoppas att jag rensar ur lite förkylning när jag sportar. Nästa vecka ska jag ta mina nya sköna nya joggingskor och ta någon längre löprunda har jag tänkt förutom att träna innebandy.

Har inga speciella planer i helgen förutom att hinna med lite mer städning och rensning av sånt som ska slängas hemma. Vi har hela altanen full med kartonger och grejor som ska till sopstationen så det blir väl någon sån sväng gissar jag. Hoppas på lite finväder igen så vi kan vara ute mycket med Maxen och sen får vi se vad som händer?

Idag fyller min gode vän Bodare år!!! Ett stort grattis till dig grabben och hoppas ni är supernöjda med era 14 dagar på Kanarieholmarna! Det börjar rycka i tennisbenen nu så förhoppningsvis kan vi få till en match i Maj-Juni eller nåt. Med nya motorvägen är det ju snabbt gjort och värt att åka 20 mil för en femsetare+lite sportbuzz eller hur?

Kvällens tv-tips: Million Dollar Baby, SVT1, Klockan 21:45
(Snyftvarning men underbar film och underbara skådisar!)


Kommentarer >>
Postat av: Mia

Själv väntar jag till Media Markt öppnar... då ska jag köpa Diskmaskin, tråkiga pengar... men efterlängtad... det är tråkigt att diska!



Ha en trevlig helg med dina GOFISAR!

2009-04-17 @ 14:22:18
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Janne

Snyggt!



Ha en bra helg :)

2009-04-17 @ 21:25:11
URL: http://janne73.blogspot.com
Postat av: Nina

SNYGGT!!!! Som tusan....



Jogga, ja du, jag överväger oxå att börja jogga. Jag har ju nya Nike joggers jag köpt så jag har ingeting kvar o skylla på. Jo, en sak... att mitt arsel kommer skumpa upp på ryggen men det lugnar sig väl efter några månader ;)



Du, den filmen... jag grät flooder. Jag var rödgråten dagen efter tom. Huu.. jobbig film men fruktansvärt bra!!

2009-04-19 @ 08:15:14
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Johan

Tackar!



Ser fram emot en match eller två i sommar! Vi får kolla upp datum som passar.

2009-04-19 @ 09:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0