Nya joggingskor

Mina adidas-joggingskor som jag köpte förra sommaren ger mig tyvärr skavsår så jag har köpt ett par nya Nike istället och hoppas på skönare joggingturer/promenader med dem. Jag har ju rätt missbildade hälar som nästan alltid ger mig skavsår och främst när jag spelar golf eller joggar men inte på innebandyn tack och lov.

Som vanligt tycker jag de dyraste skorna är skönast men till skillnad mot för en del bekanta så snålar jag aldrig mot mig själv när det gäller viktiga saker som bra skor när man idrottar, så jag köpte dem. Det är ju en chansning att köpa joggingskor men jag hoppas de här blir kanon och bidrar till ökad lust att ta lite längre joggingrundor eller promenader nu när våren är här!

Kommentarer >>
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad använder du mest, mobilen eller datorn? =)

2009-04-12 @ 20:06:27
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0