Efter jobbet

Ibland kan man sukta lite efter den tiden då man kom hem från jobbet efter en stressig dag och absolut bara gjorde ingenting i sin ensamhet. Nu är det ju oftast full fart mellan kl 17-20 då man tar hand om Max, städar, gör mat eller kanske tränar. Är Max sedan på gnällhumör som han kan vara efter dagiset så kan de här timmarna kännas rätt dryga ibland.

Igår var Max däremot på rätt bra humör och var ute med Tina och farmor när jag kom hem. Nu har han upptäckt hur roligt det är att vara ute och försöker ofta ta på sig skorna redan vid sextiden på morgonen för att visa vad han vill. Dessutom har Max också upptäckt lekparken ordentligt så det blir nog många duster framöver när han inte vill gå därifrån kan jag tänka mig.


Finns inget bättre i livet än att höra Max skratta

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Jag är benägen att hålla med.. en skrattande Max gör dagen oerhört mycket gladare! Underbara lilla kille!

2009-04-29 @ 11:33:31
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0