Dags för helg

Pust! Det har varit några stressiga dagar på jobbet och nu ska det bli djäkligt skönt med en helg då det dessutom ska bli solväder tydligen. Nu har Tina och jag alla fall klarat av att leva sunt med kosten i hela fem dagar så får vi se hur vi klarar helgen. Det är ju oftast då man har som svårast och så urartar det med godis/skräpmatsfrosseri men det vore väl fan om vi inte ens klarar två veckor. Möjligen att vi syndar med en kall öl eller något glas vin i solen och så måste jag kanske äta lite mörk choklad om min chokladabstinens blir ohållbar.

En ok vecka motionsmässigt också då jag har spelat innebandy Sön, Mån, Ons, Tor och nu strax ska iväg på lite friskvårdsinnebandy med jobbet innan jag tar helg. I helgen ska vi väl försöka vara ute så mycket som möjligt i finvädret och så åker kanske grillen fram. Vad roligt det ska bli att kunna vara ute med Max och leka på gräsmattan! Dags att ta fram fotbollen och börja lära honom grunderna tror jag :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer >>
Postat av: Jerpa

Om du äter choklad med minst 70% så är du godkännd. Dock inte mer än max 3 rutor och då tänker jag på maraboues premium. Annars bra jobbat!

2009-04-24 @ 19:36:48
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: Nina

Låter urmysigt!!



Trevlig helg till er!

2009-04-24 @ 19:52:42
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: wanke

Hahah du lär nog ta dit nån annan än dig själv om han ska få riktiga grunder i fotboll :)....med dina snea fötter :D ....du bollar ju bättre med en tennisboll än en fotboll :D ;) ser framför mig när du langar upp en tennisboll så där snabbt med foten = VÄRLDSKLASS!! :)

2009-04-24 @ 20:41:38
Postat av: Webbis

Kör fotbollsteori i stället för praktik (jag har hört om dina kundskaper...)

Slå på hemmafighten mot Real Madrid, ge Max en penna och låt honom rita på skärmen efter dina instruktioner, då lär han sig grunderna=)

2009-04-25 @ 21:25:48
Postat av: Mattias

Jerpa/

Ja jag ska försöka äta lite mörk choklad men problemet är att jag inte nöjer mig med några bitar som alla andra normala utan jag vill ha en hel chokladkaka även om den är mörk :(



Nina/

Tack detsamma Nina!



Wanke/

Litar på att du har några bra tips till honom som gammal storspelare!!! ;) Fast bollningstips och teknik har jag ju hyfsad trots min märkliga nedläggning av fotboll redan vid 15 års ålder :)



Webbis/

Jag har även Arsenalmatchen senast inspelad där Max kan lära sig ett och annat offensivt av Torres/Bena ;)

2009-04-26 @ 12:10:48
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0