Berg flyttar in

Jag gillar Carina Berg och tycker att den första säsongen av Berg flyttar in var väldigt sevärt. Första avsnittet med Pernilla Wahlgren var bra tycker jag och hennes efterinspelade kommentarer är ofta väldigt roliga.

Lite väl korta avsnitt med endast 30 minuter tycker jag men det blir roligt att följa framöver då hon ska "flytta in" hos flera intressanta kändisar.


Kommentarer >>
Postat av: jama

Gillar det oxå :)

Satt bänkad när hon var hos Pernilla Wahlgren, kul att se. Vilket jävla fnitter den bruttan har asså (Pernilla såklart!). Shit.



Sen såg jag Körberg o hans näs-sköljning nu i fredags, herreguuuud, ha ha.

2009-04-14 @ 20:28:46
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0