Vem kan slå F & F

Kikade på Filip och Fredriks nya tv-program igår där en av mina gamla tv-idoler Ingvar Oldsberg också är med samt min favoritsportkommentator Niklas Holmgren. Detta borde ju innebära ett fantastiskt program men jag tycker inte alls det levde upp till mina förväntningar. Visst kommer jag att titta på programmen men jag ser hellre Filip och Fredrik i andra programformer som Ett Herrans Liv eller Boston Tea Party!

Kommentarer >>
Postat av: DD

Men ärligt, är F o F så bra? Jag har aldrig fattat poängen med deras storthet. Jag bara irriterar mig på deras gnälliga röster. har ni tänkt på hur illa dom låter när dom pratar?



Nej, jag ska INTE kolla på det programmet.



Btw - hoppas novellen faller i smaken.



2008-09-10 @ 15:08:47
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Frippo

Tycker dom är helt OK. Men det blir liksom ifall jag sätter på och bläddrar så stannar jag upp. Ingen koll på när dom sänder o dyl. Fast det gäller nog allt just nu. Är lite anti både TV och Dator.



Kanske ska köpa mig en xbox, playstation eller Nintendo nu till hösten när det blir mörkt...

2008-09-10 @ 15:36:18
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Mattias

DD/

Jo fast program som 100 höjdare, High Chaparall och Grattis världen kan vara ruggigt ojämna men jag tycker ändå de är störtsköna och helt suveräna i de program som jag nämnde i inlägget.



Jag och tjejen får läsa senare så får vi ge betyg! :)



Frippo//

Rekommenderar ett PS3 som jag har. Då kan vi köra lite onlinespel så småningom och där får du en bra blandning av action/sport och partyspel + En DVD med Blu-Ray.

2008-09-10 @ 16:15:28
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Vetgirig

Vi saknar dig.

2008-09-11 @ 08:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0