Suverän startsida - Netvibes

Jag tipsade om tjänsten Netvibes i min gamla blogg men gör det igen. Jag vet att vissa kompisar knappt använder favoriter men för er som gillar bloggar, forum mm. så kan jag verkligen rekommendera er att använda Netvibes. Där kan man på ett smart sätt lägga in webbflöden över sina favoritbloggar, forum, tidningar, bildsajter mm. Detta gör att man slipper besöka alla sina favoritsajter utan ser nu istället via Netvibes när någon skrivit på forum eller bloggat mm.

Man registrerar sig med användarnamn och lösen på www.netvibes.com och skapar sedan sin egen startsida på Internet som man förstås kommer åt från alla datorer med Internetuppkoppling. Klicka på bilderna här nedan så förstår ni kanske lite mer hur det fungerar och vill någon ha hjälp så hör av er!


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0