Pappaboktips

Eftersom jag nu har några kompisar som ska bli pappor så småningom så tänkte jag tipsa om en bra och rolig pappabok jag läste i Thailand 2007 vid den tiden då Max förmodligen blev till. Det är Aftonbladets förre nöjeschef Ronny Olofsson som skrivit boken som heter Värsta Pappan. Den är väldigt lättläst, skriven med humor och jag kände alla fall igen mig i en hel del av det han skrev om tankar man hade om att bli pappa för första gången. Rekommenderas varmt!


Kommentarer >>
Postat av: Nina

Jag har läst den o ÄLSKADE den från första sidan!! Maken håller på o läser den... har pågått nu i 1 år ungefär.... :)

2008-09-02 @ 07:44:37
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja den där boken kan ju självklart även mammor eller personer som inte ska skaffa barn läsa. Han skriver djäkligt roligt helt klart!

2008-09-03 @ 12:40:45
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0