Snacka om nyheter

På Kanal 9 har de börjat sända mitt gamla favoritprogram Snacka om Nyheter igen! Den här gången med Kajsa Ingmarsson som programledare. I panelen sitter Kristoffer Appelqvist och den enligt mig väldigt sällan roliga Annika Lanz samt två nya gäster varje vecka. Nu har jag sett två avsnitt och tycker att denna upplaga är fantastiskt mycket sämre än förr där den nu tyvärr bortgångne Stellan Sundahl och senare Sven Melander var programledare.

Lite gamla scener från tv-programmet som var lysande när Stellan ledde det:


Lasse E vid 3,12 minns jag fortfarande, ha ha

Kommentarer >>
Postat av: Jerpa

Pratade på jobbet om att svenska filmer var bätre förut och nu kommer det uppföljare flera år senare och mycket sämre. Nu kommer "vi hade iaf tur med vädret 2", Göta kanal 2 som kom nyss, så även snacka om nyheter som då var skitbra. Nu, vilken dålig mesig o tråkig programledare. Tycker nog att parlamentet har tagit över och dragit dit de bästa komikerna.

2008-10-17 @ 14:49:33
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: Mattias

Göta Kanal 2 tittade jag på i ca 25 minuter utan att ens dra på munnen och stängde sen av. Stackars folk som gick på den på bio.... Ja Parlamentet är ju bra men jag kollar sällan på det heller numera.... Det var bättre i början (också) tycker jag.



Uppföljare är sällan bra ....fast filmen T2 var grym iof sig :)

2008-10-17 @ 15:07:04
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Johan

"-Hjälp, det kommer schampo ur näsan!!". moahahahahahaha, kommer oxå ihåg den, var ju skitkul.

2008-10-17 @ 21:44:01
Postat av: Jennyh

Nä iochförsig har jag inbyggd hårddisk på min TV så jag kan också spela in, skippa reklamer o sånt. men även om man spelar in blir det ju aldrig av att man ser på de.. :)

2008-10-18 @ 09:56:42
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: Frippo

Stefan Grundin va en sköning. Vart tog han vägen?

2008-10-19 @ 20:02:20
Postat av: DD

ÅH apropå nyhets snack...kommer någon ihåg programmet: "Not the nine o'clock news"? grymt rolig brittisk serie.



2008-10-20 @ 10:48:21
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag har också undrat vart han tog vägen Frippo liksom Lasse Ericsson med tanke på alla usla komiker som syns i diverse program som morgonsoffan, extra extra med mera...



DD/

har faktiskt aldrig hört talas om den serien fast jag brukar ha bra koll på tv-program

2008-10-21 @ 09:44:36
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0