Offentligt hångel

Igår när vi var på Ica och storhandlade såg jag en bekant tjej i affären med sin (förmodar jag) nye pojkvän. I kön till kassen började de vrålhångla och smeka varandra över häcken mm. Trodde nästan han skulle ta henne där på rullbandet men de hejdade sig och den stackars generade pensionären framför i kön muttrades säkert något om dagens ungdom. (de var i 30-års åldern iofs)

Jag är inte pryd på nåt sätt vad gäller sånt men har aldrig fattat varför vissa är så sugna på att visa hela världen hur kär de är. Visst kan man pussas och kramas offentligt eller kanske ha sex på någon rolig plats utomhus men att grovhångla i kassakön på Ica går bort rejält för mig alla fall.



Kommentarer >>
Postat av: pangis

Ja vad är vitsen.. hade dom varit teens hade jag förstått för dom fattar kanske itnellatid och vill gärna vara lite provocerande men runt 30!! Nä det känns lite B..

2008-10-30 @ 20:08:18
Postat av: Honung

Inte lite B. Ganska mycket B. En puss, ok, alla fattar att de är kära... Men föespelet behöver man väl inte visa hela världen? Nåja, var och en blir saliga på sitt.

2008-10-30 @ 21:03:59
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med dig där, man behöver inte äta upp varandra och köra förspel på ICA.



Håkan ja, patetisk människa med ett vääääldigt stort ego, dock underhållande :-D

2008-10-30 @ 21:17:41
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Malla

Har en syrra som hånglar sina män i offentligt ljus... Ju fler som kolla, dessto bättre, tycks hon tycka... Blääääk... Det ser billigt och snaskigt ut..



En kärleksfull kram och puss.. Eller hålla handen räcker väl bra!??!



Pok



Mallafattarintegrejjenmedoffentlighångelbralla

2008-10-30 @ 23:00:08
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: DD

äschdå, klart man ska hångla lite offentligt....så att vi som inte får något åtminstone kan kolla på när andra gör det...eller??? ;D



2008-11-02 @ 11:17:36
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0