Misshandeln av lokföraren

Man blir ju så ruggigt trött på alla djävla huliganer som ständigt ser fotbollsmatcher som ett bra tillfälle för att slåss. För mig får de gärna bestämma en öde plats någonstans och puckla på varandra hur mycket som helst men ge fan i vanligt folk!!!!

Den där killen som placerade en raket eller smällare i en kvinnlig lokförares mun skulle ju bestraffas minst med sin egen medicin! Bind fast idioten och stoppa in en stor djävla Maxi-smällare under förhuden på honom eller ett smatterband i käften så får vi se vad han tycker om det. Även om jag inte är någon juridisk expert så har jag alltid tyckt att straffen för misshandel är åt helvete för låga i detta land!

Kommentarer >>
Postat av: Janne

Man kan inte annat än att hålla med.

2008-10-01 @ 13:27:55
URL: http://janne73.blogspot.com/
Postat av: DD

jag hörde om det där på nyheterna...jag vill ta den mannen och sätta smällare i alla kroppsöppningarna och tända eld på dom!



trött blir jag onekligen på alla huliganer



2008-10-01 @ 15:41:24
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: David

Ja, vad fan säger man... Jag brukar säga att man i regel brukar avliva sjuka djur. I det här fallet så måste personen i fråga vara sjuk så varför inte lösa det hela med elektriska stolen eller en trevlig coctail spruta så slipper vi idioten.

Sverige är och förblir förknippat med låga straff tyvärr. Vi vanliga medborgare som sköter oss struntar man ju fullständigt i. Däremot så ska våltäktsmän, hustrumisshandlare, mördare och annat löst jävla folk "återanpassas" till samhället som det så fint heter.

Inför hårdare straff NU!!!!

2008-10-01 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0