Fotbollsfrun tar timeout

Jag brukar ju läsa Fotbollsfruns blogg lite då och då men nu tar hon tydligen en timeout vilket inte är så konstigt. Att vara mamma till tre barn och ha flera jobb när pojkvännen spelar elitfotboll kan inte vara det lättaste. Hoppas hon kommer tillbaka för även om jag inte läser hennes blogg/krönikor slaviskt så tycker jag hon skriver bra och underhållande!

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Tack, ska kurera mig så gott det går här hemma. Inte lätt när det är svårt, slippa sånt strulande - speciellt när man är så dålig. Men men!



Ha ha, jaa... visst var råttan sig lik? Tror att råttans storebror kom natten efteråt och skulle säga sitt om vår behandling - ännu större råtta och desto kaxigare som gick till anfall mot katten. -skratt-

2008-11-25 @ 10:25:18
Postat av: DD

att hon orkat såååå länge är ett mirakel. jag läser också hennes blogg då och då



hon e fräck och rolig



Vi får njuta av varandras bloggar ist ;D



2008-11-25 @ 12:13:11
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Linda/

Tina hjälper nog till med att jaga bort råttorna ;)



DD/

Ja, att hon fick betalt var väl det som fick henne stå ut såpass länge och hon fortsätter väl kanske skriva krönikor gissar jag. Jadu, min blogg är inte så mycket att njuta av numera tyvärr då jag inte känner mig så jätteengagerad i den.

2008-11-25 @ 21:42:50
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0