Fars dag

Idag har jag haft min första Fars Dag som pappa! När jag läste tidningen vid frukost blev jag överraskad och väldigt glad när bilden ni kan se lite längre ned fanns med. Stort tack till min underbara flickvän för det!

Vi har bara varit hemma denna Fars Dag och Tina har fått tagit hand om det mesta med Max då jag igår lyckades få nån konstig sträckning i ryggen/nacken. Det sprakade till i ryggen när jag skulle lämna över Max till moster Linda när vi var på kalaset igår och har gjort ont som fan. Känner mig som fysik-Patrik  i Boston Tea Party eftersom jag är rätt stel i nacken men det känns ändå mycket bättre redan idag så det är nog borta snart gissar jag.

På eftermiddagen beställde vi hem lite pizza och så kom min mamma förbi med lite presenter denna fars dag. Jag passade på att instruera henne lite i hur den nya mobilen fungerar men oj vad trögt det går med morsan och teknikprylar! Fungerar det inte med den här mobilen som är skapad för 90-åringar så får vi gå över till brevduvor eller nåt.

En dag som denna tänker jag förstås lite extra på min egen pappa också. Saknaden är stor och det känns väldigt sorgligt att han och Max aldrig får träffas. Jag vet att de hade blivit bästisar...


Kommentarer >>
Postat av: Honung

Åh, vad fiiint!

2008-11-10 @ 08:51:08
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Malla

Saknaden får dig att minnas... Minnena behöver du för att berätta för Max om allt du upplevt med din pappa... När Max, blir tillräckligt stor!



Underbar bild på dig och Max!



Pok



Mallaberättaroftaomminmorfarförbarnenbralla

2008-11-10 @ 09:53:41
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0