Sexiga stränder

I Expressen listas de 10 sexigaste stränderna (vad journalisten nu grundat detta på?) Jag kan alla fall konstatera att jag har varit på 3 av dessa 10 stränder så det är bara sju kvar då *ler* Synd att mina besök på Miami Beach var precis efter att orkanen Andrew svischat förbi där 1991 vilket innebar en rätt folktom strand med uppflygna båtar mm. Om en "sexig strand" bedöms efter antalet lättklädda sexiga människor så borde nog Tofta, Gotland eller Magalufstranden platsa på en tio-topplista i denna otroligt viktiga fråga! Att spela lite strandfotboll och hänga på Copacabana var en av mina stora drömmar som yngre men det lär nog inte bli av :)

Talar man om finaste stränderna så är nog Bamboo Island, Thailand en av de finaste jag besökt alla fall. Jag och Tina var på den kritvita beachen för ett år sen och tyvärr hade vi legat däckad i magsjuka dagarna innan. Så därför var dagsformen inte den bästa så man orkade inte uppskatta paradiset så mycket som man borde ha gjort. Inte heller var det lyckat att jag lyckades sparka på den enda stenen på den beachen så jag fick ett djupt sår i foten vilket alltid är trevligt att ha på en badsemester då man bor i saltvatten!


Kommentarer >>
Postat av: wanke

I LOVE KUBA :D no more comments :D

2008-05-26 @ 16:46:05
Postat av: Mattias

:)

2008-05-27 @ 07:38:51
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0