Scream-chock

Jag tycker ju att det är djävligt roligt att skrämmas och brukar då o då skrämma Tina lite försiktigt! Eftersom min flickvän är minst sagt lättskrämd försöker jag inte skrämmas för mycket. I Lördags kikade jag in i sovrummet som på bilden nedan när hon hade nattat Max och detta gav bra effekt kan jag lova!

Roffe, Persson och några fler minns kanske när Lillsveds-Nicke använde den masken då vi satt på Mcdonalds efter att ha sett Scream sommaren -97. Den tjejen som blev skrämd har nog fortfarande inte hämtat sig. Spökrundan på Lillsved är för övrigt nog det häftigaste jag varit med om när det gäller skrämmningar. Återkommer kanske med berättelse om hur den gick till nån gång i framtiden i bloggen.


Kommentarer >>
Postat av: jessica :)

Hej! Kolla gärna in min nya modeblogg, där finns det tips på hur man får många läsare till bloggen, och massa annat! ha det bra! / jessica .

2008-05-26 @ 14:50:59
Postat av: Johan

Lillsvedsspökeriet haha, det hade jag faktiskt glömt, men roligt var det. Skriv gärna o berätta.

2008-05-26 @ 16:53:48
Postat av: Fru P

Det ÄÄÄÄR ju så roligt att skrämmas. Men fan va hemskt det är att bli skrämd!! Usch. Får nästan ont i magen va hemskt det är...

Fråga min man om den gången jag skrämde honom big time. Han blev INTE glad... gömde mig i en garderob o när han kom hem så trodde han inte jag var hemma. Så skulle han senare in i garderoben - vips där var jag o hans hjärta slog volt. Stackarn.

2008-05-26 @ 23:46:08
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Mia

Hörru din hemska människa!! Sånt där är livsfarligt!! Du vet väl om att hjärtat kan gå sönder när man gör sånna där hemskheter?? ;)
Ha det så bra!! //Mia

2008-05-27 @ 07:25:58
URL: http://miasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0