Rosing-chock

Ja då är det slut mellan Linda Rosing och Fadde igen då och väldigt vältajmat av Linda då Fadde ska in i finkan snart! Dessutom har ju Faddes skattepengar förmodligen redan gått åt till Lindas flygvärdinneutbildning och 200 botoxingrepp. Läser man hennes blogg kan man nästan tycka synd om henne pga alla elaka påhopp hon får MEN samtidigt bjuder ju hon liksom in till det! Jag är elak om henne på avstånd istället då...

Eftersom jag både läser hennes och Catrin Schulmans blogg då och då är det ju ett ytterliggare bevis på att vissa av oss har nån märklig gen som gärna vill reta upp sig på saker. Med tanke på vad Linda Rosing skriver om sitt liv i bloggen så måste man ju undra om den tjejen aldrig tänker lära sig av sina misstag och hur stort bekräftelsebehov kan en människa ha?

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Min enda tanke... again!!! suck.. jag ids inte med människor som aldrig kan bestämma sig.. gör dom det för den massmediala uppmärksamheten eller??

2008-05-27 @ 14:22:09
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0