Partyspel till PS3

Det har inte blivit mycket spelande på vårt Playstation 3 lär jag säga men nu till sommaren ska vi väl köpa något partyspel har vi tänkt. Frågan är ju bara om man ska köpa nya Buzz, Guitarr Hero 3, Singstar eller kanske tom vänta på häftiga Rockband som ju kombinerar Singstar/Guitarr Hero men kostar desto mera. Det blir nog ett köp av nya Buzz! Quiz TV som kommer till butik andra halvan av Juni och verkar väldigt bra måste jag säga! Singstar har man ju tröttnat lite på men det är fortfarande ett väldigt uppskattat partyspel och nu när det kommer massor av bra låtar man kan köpa online så kanske vi inhandlar det också lite längre fram.

Grand Theft Auto IV är ju också ett spel som verkar grymt på alla sätt men det får vänta. Jag måste först måste börja spela Fifa och NHL lite oftare och lära mig dem så jag kan spöa Pelle Ress, Salle, Högen och Flugan online så småningom.

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0