Morgontankar

Det blev en lång dag igår eftersom jag gick upp redan kvart över tre på natten. Först NHL-hockey, sen jobbade jag mellan 6-12 och var sen ledig på eftermiddagen. Vi tillbringade hela eftermiddagen i trädgården. Tina oljade våra utemöbler medan jag klippte gräsmatta och kanter mm.



Sen var det innebandy i 40-gradig värme vid halv sex och djävlar vad jobbigt det var igå!! Precis som i Onsdags så blev det stundtals väldigt grinigt och man kan ju bara fashineras över hur många som får psykbryt så fort det är en boll med i leken. Jag tillhör inte en av dem och har inte alls nåt mot lite tufft spel men tycker det är trist med massa tjafs när man spelar på motionsnivå.

Sen på kvällen umgicks vi mest med Max och min långa dag tog väl ut sin rätt för jag somnade redan kl 22:15!!! Tyvärr borde jag nog gå till en sömnpsykolog eller nåt för sen vaknade jag vid kl 03 igen och har varit uppe sedan dess!! Funderade ett tag på om jag skulle gräva fram golfklubborna och gå niohålsbanan i Högbo men inte så djävla roligt att gå själv och vem kan man få med sig kl 4 på morgonen???


Nisse kanske hade vart sugen? Sist gick det ju bra som ni kan se på bilden!

Dessutom ska jag och Persson ju till Högbo-Hotellet på frukost-konferens med Hasse Backe halv åtta så jag grejar lite med datorn istället. Ska man fråga Hasse Backe om Svennis kvinnoaffärer eller nåt tro?


Jag o Persson på en av våra tusen efterfester hos Roffe....
(Inga sömnproblem där inte!)

Kommentarer >>
Postat av: Jonna

Ha en underbar dag =)

2008-05-30 @ 06:09:02
URL: http://jth.blogg.se
Postat av: mumari

God Morgon! Hoppas du får en solig och härlig dag! :o)

2008-05-30 @ 06:27:49
URL: http://mumari.se
Postat av: wanke

Hahaha
bill å bull på sista bilden :D man får rysningar i kroppen av välbehag när man ser roffes gamla hus, faan känns ju som man bott där själv! Så mycket tid som man spenderat där , e nog flera med mig som känner såp kan jag tänka :)

2008-05-30 @ 09:08:20
Postat av: Persson

håller med Wanke;; det är en våg av känslor som väller genom kroppen när bilder
som den här från roffes hus dyker upp
Matte du sitter på ett arkiv av bilder fullt värdigt med svt;s

2008-05-30 @ 22:42:05
Postat av: Mattias

Ja vi i gänget skulle köpt huset när Vainio o Kalle skulle flytta för att haft det kvar som minne :) Vårt andra hem!! Those were the days som du brukar säga Fredde!

2008-05-30 @ 22:59:53
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0