Max, 22 veckor

Max är verkligen inne i en harmonisk fas just nu och har har knappt gråtit nåt alls denna vecka förutom några korta stunder när han inser att han snart kommer vaggas till sömns. Han är väl precis som pappa att han inte vill sova för då kan man ju missa saker som händer. Trots att han flängt omkring en hel del i veckan till sjukhus, bvc, mitt jobb med mera och träffat massor av människor som vill hålla honom så har det inte varit några problem alls. Han är mest glad hela tiden och på jobbet blir det nästan bråk bland mina kvinnliga kollegor om vem som ska få hålla honom mest ha ha.

Det enda problemet med Max denna veckan är nog att han river sig på huvudet och sen klias ju såren så han river ännu mer. Nu har vi skaffat speciella handskar som han har när han sover så att han inte kan riva sig nåt mer på nätterna. Han ser ut som om han har försökt medla i ett kattslagsmål eller nåt vår lille gosse. Sen har han varit lite hård i magen och inte "bajjat" på 2-3 dagar men imorse när vi killar gick upp kan jag intyga att det problemet verkar löst. Fysatan vilket lass!!!


Näste Mike Tyson?

Igår (Fre) var jag pappaledig och jag ser verkligen fram emot att snart få vara hemma lite mer med min underbara son. Det känns lite lyxigt också att vi kan få vara hemma alla tre hela Juli-Augusti! Hoppas på en kanonsommar även om man kanske inte direkt kan steka på beachen hela dagarna när vi har lilla Max.


Oroväckande?             Banangröt mmm

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0